Hoeraaaaaaaaaaaaa, 5 jaar Mini Masters!!!!

">

vrijdag 30 december 2011

Arina stelt zich voor

Hallo mensen
Mijn naam is Arina. Woon in het westen van het land en ben de 50 (net....) gepasseerd. Ik ben getrouwd, heb 2 kinderen, een schoonzoon en 2 lieve kleinzoons.
Sinds 2006 ben ik besmet met het poppenhuisvirus. Ik ben tot nu toe in bezit van een groot huis, de Bellevue, kaaswinkel, souvenierwinkel, speel-o-theek, kersthuis, sinterklaashuis en een babykamer.
Op internet heb ik veel dames leren kennen met hetzelfde virus en sinds 5 jaar al lid van de giga gezellige vriendenclub minimasters. We zijn eigenlijk allemaal vriendinnen geworden.
Met MM hebben we met succes een winkelstraat gemaakt, de Meesterstraat. Zelfs 2x mogen exposeren. En nu zijn we dus bezig met het project sprookjes.
Ik heb gekozen voor "De Chinese nachtegaal", omdat ik graag iets in chinese stijl wilde maken.
Voor dit project zijn we ook een dagje met z`n allen op schoolreisje geweest naar de Efteling.
Verder googel ik veel en bekijk veel chinese films om het toch wel authentiek over te laten komen (als het lukt)

2 opmerkingen: